We wtorek 20 kwietnia br. odbędzie się dyskusja publiczna na temat projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic Świętosława, Łąkowej i Cmentarnej w Dębicy. W związku z aktualną sytuacją epidemiczną, dyskusja odbędzie się w formie on-line za pomocą platformy ZOOM.
W dyskusji można wziąć udział po kliknięciu w link, który aktywny będzie 20 kwietnia br.
Warunkiem dołączenia do spotkania jest podanie imienia i nazwiska. Podczas dyskusji możliwe będzie zabieranie głosu, z opcją udostępnienia swojego wizerunku (w tym celu komputer powinien być wyposażony w kamerę oraz mikrofon), zadawanie pytań i składanie uwag w formie zapisu tekstowego.
Plan dyskusji publicznej:
od godz. 11:00 do 12:00 – dyskusja na temat rozwiązań przyjętych w projekcie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Dębica – 2010 w rejonie ulic Świętosława, Łąkowej i Cmentarnej w Dębicy,
od. godz. 12:30 do 14:00 – dyskusja na temat rozwiązań przyjętych w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr 1/2019 w rejonie ulic Świętosława, Łąkowej i Cmentarnej w Dębicy.
Warunki i zasady uczestnictwa w dyskusji publicznej w formie spotkania on-line
Rozwiń
Warunki i zasady uczestnictwa w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr 1/2019 w rejonie ulic Świętosława, Łąkowej i Cmentarnej w Dębicy wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i uzasadnieniem w formie spotkania online:
Dyskusja publiczna będzie się odbywała w formie online przy pomocy platformy ZOOM.
W dyskusji publicznej można wziąć udział po kliknięciu na link udostępniony dnia 20 kwietnia 2021r. i zamieszczony na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dębicy (www.debica.pl) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dębicy (https://debica.bip.gov.pl/obwieszczenia-informacje/).
Warunkiem dołączenia do dyskusji jest podanie imienia i nazwiska w chwili gdy aplikacja poprosi o podanie imienia. Osoby, które nie podadzą swojego imienia i nazwiska nie zostaną dołączone do dyskusji.
Podczas dyskusji możliwe będzie: zabieranie głosu (po wcześniejszym udzieleniu głosu przez Administratora spotkania), z możliwością udostępnienia swojego wizerunku, w tym celu komputer powinien być wyposażony w kamerę oraz mikrofon; zadawanie pytań i składanie uwag w formie zapisu tekstowego.
Przed zabraniem głosu należypodać imię i nazwisko.
Uczestnik zobowiązany jest do posługiwania się prawdziwymi, tj. zgodnymi ze stanem faktycznym i prawnym danymi, w tym danymi osobowymi, co do których ma pełne prawo do posługiwania się nimi,
Pytania niezwiązane z tematem dyskusji lub zawierające treści obraźliwe nie będą odczytywane, a ww. wypowiedzi osób zostaną przerwane.
Wymagania techniczne niezbędne do uczestnictwa w spotkaniu: urządzenie mające dostęp do sieci Internet; poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies ( proponowane przeglądarki: Mozilla Firefox, Chrome); aplikację ZOOM można pobrać ze strony: https://bit.ly/3acdm7e, z Google Play lub App Store. Osoby, które nie chcą instalować oprogramowania, mogą także pobrać wtyczkę do Zooma w Google Chrome.