Coraz częściej korzystamy z przyjaznych rozwiązań komunikacji elektronicznej. E-usługi to duże ułatwienie i istotna oszczędność czasu.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, Miasto Dębica poszerzyło możliwość korzystania z tych udogodnień, wiele spraw można załatwić przez Internet, bez konieczności osobistej wizyty w ratuszu.
Jak korzystać z e-usług?
W prosty sposób, nie wychodząc z domu, załatwisz teraz wiele spraw urzędowych przy pomocy komputera, tabletu lub smartfona.
- Logowanie → Zaloguj się na stronę ePUAP lub do Portal e-Usług Gminy Miasta Dębica.
- Temat → Z katalogu spraw wybierz interesujący Cię wydział urzędu oraz temat. Kliknij ,,Dalej”.
- Formularz → Wypełnij formularz wymaganymi danymi, zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na stronie.
- Podpis → Podpisz dokument przy wykorzystaniu certyfikatu kwalifikowanego lub bezpiecznego profilu zaufanego ePUAP.
- Wyślij → Tak podpisany dokument przekaż do urzędu klikając ,,Wyślij”.
Wysłany dokument będzie dalej procedowany przez pracownika urzędu.
- Potwierdzenie → Po wysłaniu pisma otrzymasz potwierdzenie przyjęcia dokumentu przez urząd.
Sprawy, które można załatwić przez internet
Deklaracje podatkowe
Podatek od środków transportu
Deklaracje opłat oraz opłaty za wywóz odpadów komunalnych
Opłaty za zezwolenie na sprzedaż alkoholu
Harmonogramy płatności
Pismo do urzędu
Opłaty za dzierżawę, wieczyste użytkowanie
Podatek od nieruchomości

