o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr 1/2024 na terenie miejscowości Dębica w rejonie ulicy Ratuszowej w Dębicy
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j., Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Dębicy Uchwały nr LXXXIX/682/2024 z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr 1/2024 w rejonie ulicy Ratuszowej w Dębicy oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu.
Granice obszaru objętego sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przedstawia załącznik graficzny do uchwały zamieszczony na portalu prawomiejskie.pl pod adresem https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwDebicy/document/1034162/Uchwala-LXXXIX_682_2024
Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące ww. planu i prognozy oddziaływania na środowisko do Urzędu Miejskiego w Dębicy, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na adres poczty elektronicznej: umdebica@um.debica.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.09.2024 r.
Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego zamieszczony jest na stronie serwisu informacyjnego miasta Dębica pod adresem: https://debica.pl/gospodarka-przestrzenna/plan-zagospodarowania-przestrzennego/
Wnioski powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę, adres zamieszkania lub siedzibę wnioskodawcy, adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, przedmiot wniosku, oznaczenie nieruchomości, której dotyczy wniosek oraz informację czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków będzie Burmistrz Miasta Dębica.
Zastępca Burmistrza
mgr Maciej Małozięć
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W związku z procedurą planistyczną sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr 1/2024 w rejonie ulicy Ratuszowej w Dębicy zgodnie z uchwałą nr LXXXIX/682/2024 z dnia 28 lutego 2024 r. sporządzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Dębica – 2010 w rejonie ulicy Ratuszowej w Dębicy zgodnie z uchwałą LXXXIX/694/2024 z dnia 28 lutego 2024 r.
W związku z pozyskaniem danych osobowych oraz realizacją wymogów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej: RODO informuje się, co następuje:
- Administratorem pozyskanych danych osobowych jest Burmistrz Miasta Dębicy, ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: iod@umdebica.pl.
- Dane osobowe są przetwarzane w celu sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i związaną z tym procedurą planistyczną, w celu sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko, w celu załatwienia sprawy, której dotyczy złożony wniosek/pismo jak również w celu archiwizacji.
- Odbiorcami danych osobowych będzie Wydział Gospodarki Przestrzennej w Dębicy oraz wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych z administratorem.
- Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247 z późn. zm.). - Dane osobowe będą przechowywane przez okres załatwienia sprawy, której dotyczy złożony wniosek/pismo oraz przez okres archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Brak podania danych osobowych może skutkować pozostawieniem podania (wniosku) bez rozpoznania, na warunkach określonych w przepisach określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego. Podanie danych kontaktowych, tj. nr telefonu, adresu poczty elektronicznej jest dobrowolne i odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą. Podanie tych danych stanowi wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w celu ułatwienia kontaktu z osobą, której te dane dotyczą, w toku prowadzonego postępowania administracyjnego.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz usunięcia danych po ustaniu okresu ich przechowywania, na warunkach określonych w RODO.
- Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
- Organem właściwym w sprawie ochrony danych osobowych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W przypadku żądania informacji o źródle danych osobowych zebranych od innej osoby, której dane dotyczą (art. 15 ust. 1 lit. g RODO), prawo to podlega ograniczeniu, jeżeli wpływa na ochronę praw
i wolności osoby, od której dane pozyskano – art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.