W każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w godz. 16:30 – 17:30 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dębicy odbywają się dyżury członków Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Dębicy. W czasie spotkań członkowie Komisji udzielają porad w zakresie uzależnień dla mieszkańców miasta Dębicy.
Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych została powołana Zarządzeniem Nr 88/2017 Burmistrza Miasta Dębicy z dnia 6 kwietnia 2017 r. ze zmianami. Do jej zadań należy m.in. inicjowanie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych, przeciwdziałania narkomanii i uzależnień behawioralnych, motywowanie osób z problemami uzależnień do zmiany własnego postępowania, czy kierowanie osób uzależnionych od alkoholu oraz ich rodzin do odpowiednich poradni i instytucji pomocowych.
Członkowie Komisji pełnią dyżury w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w godz. 16:30 – 17:30 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dębicy przy ul. Ratuszowej 2 w pok. 51, w czasie których udzielają porad w zakresie uzależnień dla mieszkańców miasta Dębicy.
Więcej informacji na temat MKRPA można znaleźć w zakładce TUTAJ.