Trwa składanie wniosków o wydanie Dębickiej Karty Mieszkańca. Online wpłynęło już około 400 wniosków. Niestety w zdecydowanej większości, podczas procesu weryfikacji okazuje się, że mieszkańcy dołączają albo tylko pierwszą stronę PIT-u bez potwierdzenia wpływu do Urzędu Skarbowego albo samo urzędowe poświadczenie odbioru wydane przez elektroniczną skrzynkę podawczą (UPO) bez pierwszej strony PIT-u.
Prosimy o uzupełnienie brakujących dokumentów podkreślając raz jeszcze, że aby zweryfikować uprawnienia do Dębickiej Karty Mieszkańca na podstawie PIT-u należy dołączyć:
– pierwszą stronę złożonego PIT-u za ostatni okres rozliczeniowy wraz z potwierdzeniem wpływu do Urzędu Skarbowego w Dębicy, poświadczającego rozliczenie podatku ze wskazaniem miejsca zamieszkania w Dębicy. Jeżeli wniosek o Dębicką Kartę Mieszkańca składany jest w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia składane PIT-y mogą dotyczyć roku poprzedzającego ostatni rok rozliczeniowy, z wyłączeniem sytuacji, gdy aktualny PIT został już złożony;
lub
– urzędowe poświadczenie odbioru wydane przez elektroniczną skrzynkę podawczą (UPO) wraz z pierwszą stroną PIT-u za ostatni rok kalendarzowy, składanego drogą elektroniczną i wygenerowanym numerem dokumentu zgodnym z identyfikatorem dokumentu UPO.
Zachęcamy do zakładania aplikacji DĘBICKARTA.