Urząd Miejski w Dębicy - Logo

Druki

Biuro Gospodarowania Odpadami

Więcej informacji dotyczących odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Miasta Dębicy udzielają pracownicy Biura Gospodarowania Odpadami

HARMONOGRAM 2017

tel. 14 683 81 27

UCHWAŁA NR XXXIV/370/2013 RADY MIEJSKIEJ W DĘBICY z dnia 28 maja 2013 r. w sprawie ustanowienia dopłaty do opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla właścicieli nieruchomości na których zamieszkują rodziny wielodzietne - PDF

- wykaz przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – DOC;

- wykaz przedsiębiorców posiadających zezwolenie w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – pdf;

- wniosek o wpis/zmianę zakresu wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasta Dębica – word;

- oświadczenie do wniosku o wpis/zmianę zakresu wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych – word;

- sprawozdanie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości – word;

 - sprawozdanie zerowe podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości - word

- wniosek o zwolnienie z częsci opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi - rodziny wielodzietne - wniosek - word

 

Wydział Spraw Obywatelskich

 Pomoc Społeczna

  • Wzór oferty na realizację zadania z zakresu pomocy spolecznej - Plik PDF
  • Wzór Umowy na realizację zadania z zakresu pomocy spolecznej - Plik PDF
  • Wzór sprawozdania z realizacji zadania z zakresu pomocy spolecznej - Plik PDF

Wydział Gospodarki Przestrzennej

1. Wniosek o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu

2. Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu dotyczącego ustaleń Miejscowego
Planu Zagospodarowania Przestrzennego lub Studium uwarunkowań i
kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Dębica

3. Wniosek o wydanie zaświadczenie o braku Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego

4. Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Wydział Podatków i Opłat

  1. Podatek od nieruchomości:
  • Informacja na podatek od nieruchomości IPN-1
  • Deklaracja na podatek od nieruchomości DN-1
  • Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości dotyczący położenia nieruchomości DN-1/A
  • Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości dotyczący budowli
    DN-1/B
  • Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości dotyczący przedmiotów zwolnionych z opodatkowania DN-1/Z
  • Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości- od 2017r. - plik
  • Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości- na 2016r. - plik
  • Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości- od 2013r. do 2015r. -  plik
  • Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości- na 2012r.  - plik
  • Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości- na 2011r.- plik

 

2. Podatek rolny:

  • Informacja o gruntach IR-1
  • Deklaracja na podatek rolny DR-1
  • Załącznik do deklaracji na podatek rolny dotyczący położenia gruntów
    DR-1/A

 

3. Podatek leśny:

  • Informacja o lasach IL-1
  • Deklaracja na podatek leśny DL-1
  • Załącznik do deklaracji na podatek leśny dotyczący położenia gruntów
    DL-1/A

 

4. Podatek od środków transportowych

  • Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1
  • Załącznik do deklaracji na podatek od środków transportowychDT-1/A
  • Uchwała w sprawie określenia stawek w podatku od środków transportowych na 2016r. - plik
  • Uchwała w sprawie określenia stawek w podatku od środków transportowych od  2013r. do 2015r. plik
  • Uchwała w sprawie określenia stawek w podatku od środków transportowych od  2009r. do 2012r. - plik

 

5. Opłata od posiadania psów

 

Wydział Gospodarki Komunalnej
  • Wniosek o wyrażenie zgody na wejście w teren i zajęcie gruntu gminnego dla potrzeb inwestycji - Plik PDF
  • Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości - Plik PDF
  • Wniosek o wynajęcie lokalu wchodzącego w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Dębica - Plik PDF
  • Wniosek o zamianę mieszkania - Plik PDF
  • Zaświadczenie o zarobkach - Plik PDF
  • Wniosek o rozgraniczenie nieruchomości Plik DOC
  • Wniosek o ustalenie numeru porządkowego  -  Plik PDF
  • Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym - Plik PDF

 

Wydział Rozwoju Miasta i Przedsiębiorczości

Wniosek CEIDG-1

 

Ankieta dotycząca Programu Ograniczenia Niskiej Emisji w Gminie Miasta Dębica 

Ankieta do mieszkanców domów jednorodzinnych

  • Wniosek udostępnienia informacji publicznej - Plik PDF

 

 Wydział Promocji

1.  Dofinasowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników - informacja
2. Zawiadomienie o zawarciu umowy między pracodawcą a młodocianym pracownikiem w sprawie  przygotowania zawodowego - plik
3. Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika -  plik
4. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - plik
5.  Oświadczenie_o_otrzymanej pomocy de_minimis - plik
6. Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis - plik
 

 

Wydział Infrastruktury Miejskiej  

 

  •  Wniosek o wydanie zezwolenia kategorii I i _ wypisów na przejazd pojazdu nienormatywnego na okres: miesiąca / 6 miesięcy / 12 miesięcy *) Plik PDF

 

  • Zezwolenie kategorii I na przejazd pojazdu nienormatywnego  Plik PDF

    Wniosek na roboty drogowe i umieszczenie urządzenia -
    Plik PDF
  • Wniosek na udostępnienie terenu - Plik PDF
  • Wniosek na zjazd - Plik PDF
  • Wniosek na reklamę - Plik PDF
  • Oświadczenie o dostępie do drogi publicznej - Plik PDF
  • Wniosek o podpięcie do deszczówki - Plik PDF.

 Urząd Stanu Cywilnego 

Pełnomocnictwo - Plik Doc

Podanie o odpisy - Plik Doc

  1. Wniosek o dokonanie transkrypcji aktu urodzenia sporządzonego za granicą.
  2. Wniosek o dokonanie transkrypcji aktu małżeństwa sporządzonego za granicą.
  3. Wniosek o dokonanie transkrypcji aktu zgonu sporządzonego za granicą.
  4. Wniosek o uzupełnienie aktu stanu cywilnego.
  5. Wniosek o sprostowanie aktu stanu cywilnego.
  6. Pełnomocnictwo do wpisania, uzupełnienia i sprostowania aktów stanu cywilnego sporządzonych za granicą.
  7. Wniosek o wydanie odpisów aktu stanu cywilnego.
  8. Pełnomocnictwo do odbioru odpisów aktu stanu cywilnego.

 

Pełnomocnik ochrony informacji niejawnych

W wyniku uzgodnień wewnątrzresortowych pomiędzy Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji a Ministerstwem Finansów (Departament Administracji Podatkowej i Departament Kontroli Skarbowej), ustalony został pogląd o braku zasadności ujawniania w oświadczeniu majątkowym samorządowego funkcjonariusza publicznego konkretnych dochodów uzyskanych przez jego współmałżonka. Dochodów tych nie wykazuje się w części A pkt VIII oświadczenia majątkowego.

Wyraźnie należy jednak odróżnić kwestie osiągania przez małżonka funkcjonariusza dochodów stanowiących wspólność majątkową od wykazywania konkretnych dochodów współmałżonka w oświadczeniach majątkowych. W przypadku istnienia wspólności ustawowej, osiągane przez małżonka dochody będą miały bowiem bezpośredni wpływ na stan majątkowy pozostającego z nim w związku małżeńskim funkcjonariusza samorządowego, wykazywany w oświadczeniach majątkowych. W takiej sytuacji funkcjonariusz ma obowiązek uwzględnić osiągnięte przez współmałżonka dochody w pozostałych punktach oświadczenia majątkowego, w zależności od stanu faktycznego (np. pkt I – zasoby pieniężne, pkt II. nieruchomości, itp. – bez podania źródła).

Mając na uwadze zaprezentowane wyżej stanowisko prosi się o jego uwzględnienie przy składaniu oświadczeń majątkowych przez samorządowych funkcjonariuszy publicznych.

Pobierz informacje dotyczące wypełniania oświadczen majatkowych

Do przeglądania druków w  zainstalować program Adobe Acrobat Reader, którego można ściągnąć bezpłatnie ze strony internetowej: www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

 

OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE wójta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierownika jednostki organizacyjnej gminy, osoby zarządzającej i członka organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osoby wydającej decyzje administracyjne w imieniu wójta: Plik PDFPlik DOC
Wersja zaktualizowana z 2008 roku z możliwością wpisywania danych do rubryk - Plik DOC
 

Biuro Organizatora Transportu Zbiorowego

Sprawy:
 

  • uzgadnianie zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych
  • udzielanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
  • zarządzanie publicznym transportem zbiorowym